Wednesday, December 24, 2014

Bang Bang 2014




ඔන්න ගෙනාවා අලුත් ෆිල්ම් එකක්...ඒ ඔයාලා කවුරුත් දන්න Bang Bang film එක.දැනටමත් film එක download කරගත්තෙ නැත්නම්.දැන්ම download කරගන්න.සින්හල උපසිරැසිත් එක්ක.



මෙන්න ස්ටොරි එක... 

2014 ඔක්තෝම්බර් 02 වෙනිදා තිරගත වීම ආරම්බ කරපු නිර්මාණය නමින් Bang Bang,2010 වසරේ “ටොම් කෘස් සහ කැමරන් ඩයස්” විසින් රගපාපු Day and Knight ෆිල්ම් එකේ නිල ප්‍රතිනිර්මාණය.  කෝටි 112 වියදම් කරලා නිෂ්පාදනය කරපු මේ ෆිල්ම් එක කොටි 202 (worldwide) උපයලා තියෙනවා. 


පෙර රජදවස ඉන්දියාවේ තමිල්නාඩු ප්‍රාන්තයෙන් හම්බ වෙනවා මෙතක් හමුවූ ලොව විශාලම දියමන්තිය. නමින් එය කොහිනුර් (Koh-i-Noor) තමිල්නාඩු ප්‍රාන්තයේ උපත ලැබුවත්, දිල්ලි,රාජ්පුත්, මුගල්, අෆ්ශරිඩ් සහ ශික් රාජ වංශ යටතේ රැකවරණය ලැබුනා, නමුත් බ්‍රිතාන්‍ය විසින් ඉන්දියාව ආක්‍රමනය කරයින් පස්සේ 1849 දී බ්‍රිතාන්‍ය ආධිරාජ්‍ය විසින් මුහුදු හතක් දුර එංගලන්තයට මේ දියමන්තිය අරගෙන යනවා. ඔන්න ඔහොමයි අතීත කතාව (ඔය පොඩ්ඩයි හොදේ තව ලීවොත් ඕකට වෙනමම ලිපියක් ලියන්න වෙනවා) අතීතයේත් වර්තමානයේත් මේ දියමන්තිය එංගලන්තයේ රජ කිරුළේ කොටසක්, වර්ථමානයේ එය රදවලා තියෙන්නේ එංගලන්තයේ “ලන්ඩන් කුළුනේ.”
මම රාජ්විර් නන්දා(Hrithik Roshan)මම මානසික වශයෙන් අසමතුලිතයි, මට මානසික වෛද්‍ය වරයෙකුගේ සහය අවශ්‍ය කරනවා. මම මේ ලන්ඩන් කුළුනේ සියළුම ආරක්‍ෂක විධි විධාන ඉදිරියේම කොහිනුර් දියමන්තිය හොරකම් කරනවා. ඒ ඔමාර් සෆර් වෙනුවෙන්. නමුත් ඔහුට එය විකුණන්න නෙමේ. වෙනත් විදිහකට  භාවිතා කරන්න, මට ඔය හොරකම අතරතුරේදී වැරදීමකින් ශිම්ලා වල බැංකුවක වැඩ කරන ලස්සන තනිකඩ කෙල්ලෙක් හම්බ වෙනවා හර්ලින් සහානි. (Katrina Kaif) දැන් මම හොරකම් කරපු දියමන්තිය ඔමාර් සෆර්ට ඕනේ කරනවා, මට විශ්වාස කල හැකි කිසිම කෙනක් නැ. හැම තැනම ඔමාර් සෆර් ගේ ගෝලයෝ සහ ඔවුන් මාව මරන්නත් උත්සහා කරනවා, තව අර වැරදීමකින් හම්බ උන කෙලිටත් මරණ තර්ජන… මේ මම ජීවීතේ බේරගන්න දරන උත්සහය..නැ නැ,එහෙනම්?
එහෙනම් බලමුකෝ..කවුද මේ රාජ්විර් නන්දා කියන්නේ.? මොහු ඇත්තටම හොරෙක්ද.? කවුද ඔමාර් සෆර් කියන්නේ.? ඇයි රාජ්විර් කොහිනුර් දියමන්තිය හොරකම් කරේ.? කොහොමද රාජ්විර් වගේ ලෝක හොරේකුට හර්ලින් වගේ කෙල්ලක් හම්බ උනේ.? ඔමාර් සෆර් ගේ මිනිස්සුන්ගෙන් බේරෙන්න හැකි වේයිද ඔවුන්ට.?හර්ලින් දැනගත්තහම රාජ්විර් කියන්නේ ලෝක හොරෙක් කියලා දැනගත්තහම මොනවා කරයිද.? මේ සියල්ලම ඔයාලට පැය 2.30 ක් කාලය තුලදී බලාගන්න හැකියි. කස්ටිය හිතන්න එපා day and knight එක වගේම වෙන්න ඇති මේකත් කියලා, මේ නිර්මාණ දෙක අතර ලොකු ලොකු වෙනස්කම් රාශියක් තියෙනවා. සහ ලෝකයේ සිනාම පටයකට පළමු වතාවට තමා water ski stunt භාවිතා කරලා තියෙන්නේ ඒ අනුව “රිතික් රෝෂන්” තමා ලොව පළමු නළුවා මේ විදිහේ ක්‍රියාදාමයක් කරපු. එහෙනම් මම ගියා හැමෝටම සුභ දවසක්.!!
ස්ටොරි එක කොපි කරගත්තේ  http://www.baiscopelk.com එකෙන්.
Torrent Download 


No comments:

Post a Comment